دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

تولدم...

 

یک برگ دیگر از تقویم عمرم را پاره می کنم

امروز هم گذشت

با مرور خاطرات دیروز

با غم نبودنت...و سکوتی سنگین

و من شتابان در پی زمان بی هدف

فقط میروم ...فقط می دوم

نترس

 

 

این بار تو بگو که "دوستت دارم"

نترس..........

من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید !! 

 

 

 

 

 

کاش...

گاهی...

 

 گـــاهی می شود

سکوت ها را

در عمق صداها جا داد

...

گـــاهی می شود

زیر خاکستری های تیره نشست

خاکستری هایی از جنس آسمان

...

گـــاهی می شود

دلتنگ بودن ها شد

می شود ماند

...

گـــاهی می شود

وقتی حرفی نیست

نقطه ها را کنار هم چید

و خلاصه کرد

تمام بودن ها را

در همین نقطه ها

...

گـــاهی

همه چیز ممکن می شود !!!

... 

 

قدم قدم

 

 

 

بیا امشب کمی برگ ها را قدم بزنیم..نگران نباش.. 

                 کسی ما را با هم نخواهد دید.. 

                      اگر هم دید خیالی نیست... 

                                                             بگو داشتم با خودم قدم 

  

میزدم...