دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

چقد وقت اینطوری ننوشتم ... 

  

همینطور ساده بدون قافیه و ردیف ؛بدون اینکه دنبال سبک خاصی باشم 

 

خیلی خیلی ساده بیام و بنویسم دلم گرفته بیام و بگم من چه احمقم  

 

امشب حالم از اون حالاس که از خودم بیزارم به خاطر مهربونی بی موردم به خاطر دلسوزی بیجام 

 

من چقدر دیونم 

 

من خیلی دیونم 

 

به خدا لیاقتم خوب چیزیه اما خیلیا ازش بی بهرن دلم به حالشون میسوزه 

 

 

 

 

 

 

کاش....

نظرات 1 + ارسال نظر
کاوه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

باران که می بارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر..
من بغض می کنم و
................آســـمان گــــــــــریه..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد