دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

چقد وقت اینطوری ننوشتم ... 

  

همینطور ساده بدون قافیه و ردیف ؛بدون اینکه دنبال سبک خاصی باشم 

 

خیلی خیلی ساده بیام و بنویسم دلم گرفته بیام و بگم من چه احمقم  

 

امشب حالم از اون حالاس که از خودم بیزارم به خاطر مهربونی بی موردم به خاطر دلسوزی بیجام 

 

من چقدر دیونم 

 

من خیلی دیونم 

 

به خدا لیاقتم خوب چیزیه اما خیلیا ازش بی بهرن دلم به حالشون میسوزه 

 

 

 

 

 

 

کاش....

اینجا

 

اینجا دخترک خط میکشد بر ساحت زلال لحظه ..
بی آنکه تو را بنوشد.. سیراب توست ..
و بی آنکه دوستش داشته باشی از تو لبریز است ..
اینجا من م ..
که مغرورانه
داغ لحظه های عاشقانه م را مشق میکنم ..
بی آنکه بدانم
این عشق از کدام منبع نور
در دلم
_این پرهیاهوی کوچک_
نطفه بسته است ..
نمیدانم!
خداست شاید
خداست شاید
خدا!  

 

 

کاش...