دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دنیای وارونه...

گاهی که از صمیم قلبم ناراحتم می خندم؛


حالا هر چی لبخندم عمیق تر باشه غمم هم عمیق تر...


گاهی ام که از صمیم قلبم خوشحالم گریه می کنم


حالا هر چی شادیم بیشتر باشه بغضمم بیشتر....


نمی دونم یا من دیوانه شدم یا دنیا وارونه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
کاغذ کاربن سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.carboncopy.blogfa.com/

دنیا که از همون روز اول وارونه بوده!
احتمالا حال‌ات خوبه! نگران نباش!

ممنونم. دیگه نگران نیستم

کاغذ کاربن سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

خب!‌خدا رو شکر یکی فهمید قضیه خرید کردن منو!
شما برنده یک هفته دیدار از اصفهان به خرج خودتان و بازدید از پل خواجو و سی و سه پل و پل مارنان و پل شهرستان به خرج آن فروشگاه کیف فروشی همشهری تان شده اید! تبریک عرض می کنم!

ممنونم از لطفت حالااین وسط شیرینی موبایلت چی میشه ها!!!

http://carboncopy.blogfa.com/ چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.carboncopy.blogfa.com/

ای بابا! خواهر من! باز ما خواستیم یه غلطی بکنیم توی این هاگیر واگیر و همه استعدادهاشون شکوفا شد!
من نمیدونم این قانون کپی رایت کی میخواد اجرا بشه!

در احادیث شما شکی نیست که چون مستقیم از دهان مبارک خارج می شود بسیار موثق و بلکه لازم الاجرا می باشند.

خداوند متعال شما را حفظ بنماید برای عصر یخی!

شیرینی را هم تشریف بیاورید اصفهان تقدیم می کنم! البته واسه کادو زیاد نمیخواد خودتون رو به زحمت بیندازید!!!

ای باب برادر الان همه دنبال یه راه حلن حالا هرچی باشه و هرکی طرح کرده باشه
اگه قرار واسه یه شیرینی کلی کرایه بدم بیام اصفهان تازشم کلی هزینه کادو کنم نخواستیم ما از خیر شیرینی گذشتیم البته می گن اصفهانیا...
باور نداشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد