دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

دلتنگی با طعم بستنی

لطفا لبخند را فراموش نکن!!!

بابا بی خیال سیاست




عجبا !!! من که از سیاست اصلا سر در نمی ارم از بچگی ام از این جور بازیا بدم می


اومد البته بابت این قضیه حسابی سرم کلاه می ره ها!!!


اما چه کنم که خدا ذره ای  هم ما رو از سیاست  بهره مند نکرد با خواست خدا هم که


نمی شه جنگید...


حالا قضیه از چه قراره ؟!!


دو تا سایت مخالف هم باز کردم و خوندم هر کدوم رو که می خوندم می گفتم خوب


راست میگه بنده خدا اما اونا حرفشون کاملا بر عکس هم بود


یه نتیجه کلی از این قضیه گرفتم. من کلا خیلی زود تحت تاثیر قرار میگیرم نگران آیندم


شدم(البته اگر آینده ای هم باشه)

نظرات 1 + ارسال نظر
کاغذ کاربن شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.carboncopy.blogfa.com/

آینده از آن ماست خور هاست!

پس بیچاره من که مزاقم به دوغ عادت داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد